Játéktipusok
Manhunt (Embervadászat)
Egy különleges alakulat négy tagja ellenséges vonalak mögött rekedt. Céljuk, hogy kikerüljék a közeledő járőrcsapatot. Persze, ez koránt sem olyan egyszerű feladat, hiszen az ellenség megérezte a betolakodók jelenlétét. Továbbá az is nehezíti a feladatot hogy, ha felfedezik őket számolniuk kell a többszörös túlerővel. Bár még akkor sincs minden veszve, hiszen a két tüzér fegyvere egyidejűleg másodpercenként 20-30 golyó kilövésére is képes, ami hamar végezhet a nagy létszámú járőrcsapat több tagjával is. Innentől kezdve már csak két esélyük van a biztos halál elkerülésére. Az egyik és egyben a legnehezebb az, hogy megsemmisítsék a létszámfölényben lévő járőröket a két mesterlövész segítségével, kiknek markerük pontossága segíthet a már jól felkészült járőrök kiiktatásában. De ez a hadművelet a csapat teljesen megsemmisüléséhez vezethet. A másik lehetőség pedig az, hogy kihúzzák míg a járőrök felsőbb utasításra el nem hagyják a területet (vagyis a szimuláció ideje véget nem ér).
Röviden:
4 játékos elbújik az erdőben (2 automata, 2 sniper) a többi 2 perc után keresni kezdi őket (12-16 fő, félautomatákkal), ha lejár az idő a négyfős csapat nyer.
Capture the flag (Zászlórablás):
A két sereg már napok óta étel és ital nélkül egymással szembe halad az erdőben vállukon hordva a nemzetük zászlaját. Miután megpihennek és letáboroznak tudomást szereznek egymás jelenlétéről (ezzel kezdetét veszi a játék). A két sereg vezére rájön: ahhoz, hogy megnyerjék a csatát, vissza kell hozni a sereg harci kedvét és erre nincs is jobb mód mint az ellenség véres zászlaját meglobogtatni a saját bázisukon. De a harci kedvet semmi sem ronthatná jobban mint az a tény, hogy eltűnt a saját nemzetük zászlaja...
Röviden:
Az nyer, aki mindkét zászlót a bázisára viszi, mielőtt lejár a játékidő.
Defend the Base (Bázisvédés)
A feladat nagyon egyszerűnek hangzott a mélységi felderítők számára. Felkutatni az ellenség bázisát, majd bemérni a célpontot a távolsági lézerrel és továbbítani az adatokat a légierőnek. Az erre kapott műszer természetesen elromlott. A csapat valamely tagjának be kell jutnia a bázisba, mert onnan kell továbbítani a jelet, hogy a légierő megkapja a megfelelő koordinátákat. Nagy vérfürdőre lehet számítani mire egy katona is bejut élve az ellenség bázisára, de valakinek ezt a munkát is el kell végeznie...
Röviden:
Az egyik csapatnak meg kell védeni a bázist a másiknak be kell jutnia vagy meg kell semmisíteni a bent lévő csapatot.
Ammo Rush (Lőszerfutam)
A fák lombjai között látszik, hogy a harctér felett egy katonai gép suhan el és kidob egy lőszeres ládát... Na de kinek? Gondolják a katonák, hiszen a láda a két fél között ért földet. Mind két fél számára jól jönne ez a kis utánpótlás, és az is ha ezt a sok muníciót nem az ellenség szerzi meg. Ezért tűzharcba is keverednek és az egyre fogyó lőszer hatására a láda már-már életfontosságúvá válik.
Röviden:
A pálya közepén található ládát el kell hozni a saját bázisra. A játékot kétféle módon lehet játszani:
Üres ládával.
A ládába mindkét csapat belerak x számú lőszert (pl: mindenki 25 darabot) és azé a csapaté lesz aki ezt vissza tudja vinni a bázisra.